معرفی روستای خشوئیه
خشوئیه
روستای خشوئیه واقع در نزدیکی زاینده رود اصفهان میباشد

در این وبلاگ عکس ها و مطالبی از روستای بسیار زیبای  خشوئیه   قرار مگیره که مطمئنم خوشتون میاد

معرفی این روستا :

این روستا یکی از روستاهای زیبای مجاور زاینده رود ( اصفهان ) هست که مناظر خیره کننده ای در بر دارد .

از جمله جاهای دیدنی چناری بزرگ است که متخصصان عمر این چنار را حدود 1400 سال تخمین زده اند.

البته رود خانه ی زاینده رود و کوچه باغ های این روستا هم زیبایی خود رادارند که تصاویرشان راهم در وبلاگ میتوانید مشاهده کنید.

موقعیت جغرافیای این روستا :

برای رسیدن به روستای خشوئیه از این مسیر باید عبور کرد

اصفهان اتوبان ذوب آهن  زرین شهر  باغ بهادران کرچگان برنجگان  و مقصد نهایی خشوئیه



نظرات شما عزیزان:

الف
ساعت15:18---29 آذر 1391
سلام وبلاگ خوبی دارید ...فقط به روز بشه عالی میشه...سپاسحتما وقت کنم به روز میکنم

حسین
ساعت4:36---23 مرداد 1391
سلام دوست عزیز،وبلاگ واقعا زیبایی داری بهت بابت این وبلاگ تبریک و همچنین خسته نباشید میگم.
ولی اگه مایل به افزایش رنک گوگل و افزایش رتبه الکسا و در نتیجه افزایش صدها بازدید کننده در روز،آن هم به صورت کاملا رایگان برای وبت هستی به وبلاگ ما سری بزن،
من خودم توی اون ثبت نام کردم،واقعا جواب میده،تو هم حتما امتحانش کن.


http://ahl-albait.loxblog.com/

hossein5940@gmail.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط غزال